Матеріал не надійшов. Що робити?

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! СЕРВЕР НАДСИЛАЄ ОПЛАЧЕНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА 1ХВ!

Ви оплатили електронний матеріал, але він не надійшов на скриньку?

Виходи із ситуації:

1. Перевірте папку “СПАМ” своєї електронки через комп’ютер, мобільний часто не показує всіх повідомлень. 95% повідомлень приходять саме сюди!

2. Якщо Ви зареєстровані на сайті— зайдіть у свій КАБІНЕТ, там є доступ до всіх Ваших замовлень.

3. Якщо оплата є, а матеріалу немає  у папці “СПАМ” і Ви не зарестровані на сайті — напишіть свій номер телефону,який вказували при оформленні та квитанцію на ел.адресу anelok.belik@gmail.com з поміткою “Оплачений матеріал не надійшов”

ПРИЧИНИ, чому матеріал може не надійти:

1.Немає проплати (не підтвердили)

2. Невірно (з помилкою) вказали електронну адресу

3. Оплачували не онлайн, а в терміналі чи банку (такі платежі сервер не завжди прослідковує, тому квитанції таких оплат активуються вручну) -надсилати квитанції на ел.адресу anelok.belik@gmail.com з поміткою “Оплата готівкою”

4. Проблемна електронна скринька, яка  не завжди приймає повідомлення (укр.нет), проблеми з сервером скриньки!

Не хвилюйтесь! Ви завжди отримаєте оплачений матеріал!

 

0

Your Cart