Питання

Часті запитання

Як купити електронні ігри на цьому сайті?

КОРОТКО:

1. Додайте товари у кошик!

2. Відкрийте кошик, перевірте!

3. Вкажіть ПІ, мобільний та ПРАВИЛЬНУ електронну пошту!

4. Поставте гачечок біля ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ!

5. Оплатіть!

6. Перевірте Вхідні та Спам вашої електронки!

7. Завантажте!

Детально: ІНСТРУКЦІЯ ТУТ!

Не прийшло замовлення! Що робити?

ПЕРЕВІРТЕ ПАПКИ У ПОШТІ:

  • 1. Спам

  • 2. Промоакції

ЯКЩО В ЦИХ ПАПКАХ НЕМАЄ, ТО:

  • Напишіть лист на: anelok.belik@gmail.com з відміткою МАТЕРІАЛ НЕ НАДІЙШОВ!

  • У листі вкажіть мобільний чи номер замовлення!

  • Додайте скрин чеку!

ВІДПОВІДЬ НАДХОДИТЬ У ПОРЯДКУ ЧЕРГИ ДО 24-Х ГОДИН!

Не можу відкрити матеріали!

НЕ МОЖУ ЗАВАНТАЖИТИ КУПЛЕНИЙ МАТЕРІАЛ З ЕЛЕКТРОНКИ, видає "НЕВИЗНАЧЕНИЙ ФАЙЛ:

  • Напишіть лист на: anelok.belik@gmail.com з відміткою НЕВИЗНАЧЕНИЙ ФАЙЛ!

  • У листі вкажіть мобільний чи номер замовлення!

  • Напишіть назву товару, з яким виникли проблеми!

ВІДПОВІДЬ НАДХОДИТЬ У ПОРЯДКУ ЧЕРГИ ДО 24-Х ГОДИН!

На разі дані сайту і архівів оновлюються! Важливо куплені товари завантажувати відразу після отримання!

Не хвилюйтесь! Ви завжди отримаєте оплачені матеріали!

ПІСЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ НА ТЕЛЕФОН/КОМП’ЮТЕР НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ МАТЕРІАЛ!

Усі ігри з форматом JPEG надсилаються архівом!

Переконайтеся, що на вашому пристрої встановлена програма – архіватор WINRAR!

Після встановлення програми, всі завантажені товари будуть схожі на стопку книг! Відкрийте, виберіть кнопку "Извлечь" і натисніть ОК! У вас з'явиться звичайна папочка із матеріалом, а цей архів можна видаляти!

Термін дії посилань на завантаження

Просимо завантажувати оплачені товари відразу після отримання! Оскільки зараз триває робота над оновленням архівів, можлива втрата доступу до посилань, які не завантажилися вчасно! Ви маєте 1 рік після покупки для поновлення втрачених посилань! Після року ця можливість зникне!

Зверніть увагу! Товари, які видаляються з продажу,— відновленню не підлягають!

Матеріал зник з моєї скриньки

Бувають випадки зникнення листів з посиланням на поштах gmail!

Ситуація:

1. Матеріал прийшов у папку Спам, після чого ви натиснули ЦЕ НЕ СПАМ!

Вирішення проблеми: Лист зникає і автоматично з'являється у ВХІДНИХ! Перевірте листи у цій папці за датою покупки!

2. Щось натиснулося і лист зник, більше його немає!

Вирішення проблеми: лист заархівувався, знайдіть архів повідомлень у Вашій пошті!

3. Якщо Ви випадково видалили!

Вирішення проблеми: Знайдіть папку Кошик і відновіть лист!

X