Публікації

Конспект заняття з сенсорного розвитку на тему: «Весела подорож» (Молодший вік)

все для вихователя анелок

Конспект заняття з сенсорного розвитку на тему: «Весела подорож» (Молодший вік) – Всеукраїнський портал Анелок Ігри для друку

Конспект заняття в молодшій групі  з сенсорного розвитку на тему: «Весела подорож»

Мета: розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього, вміння не відволікатися від поставленого завдання, дрібну моторику рук; розуміти поняття один і багато; вчити дітей розрізняти та групувати предмети за величиною; закріплювати назви кольорів – жовтий, зелений, синій, червоний, фіолетовий, білий, чорний; збагачувати словник дітей іменниками: сонечко, хмаринка, травичка, квітка, метелики; розширити знання дітей про властивості води ( тепла чи холодна, хлюпочеться, вбирає воду ); розвивати пізнавальний та дослідницький інтерес до води; розвивати увагу, окомір, мислення, мовлення; виховувати старанність, ініціативність, активність; сприяти розвитку психічних процесів і позитивних емоцій.

Обладнання: сюжетна картинка « Весняний ліс », повітряна куля; макети кущів, дерев для створення лісової галявини ; матеріали до дидактичних ігор («Посади метелика на пелюстку » – квітка, метелики 8 кольорів;  «Промінчики для     сонечка », « Висока трава », « Дощова хмаринка », « Збери квітку » – прищіпки різного кольору; експерементально-дослідницька робота – басейн, вода, губки жовтого кольору ). Аудіозапис музики, віопрезентація героїв мультфільму.

                                                  Хід заняття

 Під музичний супровід вихователь збирає навколо себе дітей.

Вихователь. Діти, а чи ви полюбляєте подорожувати? (Відповіді дітей). А на чому можна мандрувати? ( Відповіді дітей, 3-4 види транспорту ).Молодці! Ви знаєте багато видів транспорту. А я хочу сьогодні вас запросити у подорож на незвичайному літаку. Хоча на літак вона зовсім не схожа, та літає у небі – це повітряна куля. Час вирушати…(під музичний супровід вихователь разом із дітьми сідають у корзину ).

Як чудово летіти високо в небі! Але нам час спускатися, бо внизу я бачу Лунтика:  здається йому потрібна наша допомога. Ось ми і на землі, на барвистій зеленій галявині. Яка пора року так гарно прикрасила її різнокольоровими квітами? ( Весна )

Вихователь. Правильно. Лунтику шкода своїх друзів – метеликів, бо вони ніяк не можуть знайти пелюсточки такого ж кольору як вони самі. Зараз ми їм допоможемо.

Дидактична гра « Посади метелика на пелюстку »

Подивіться скільки у Лунтика квіточок, а скільки метеликів? (метеликів – багато, квіточка – одна).

– Аміно, знайди метелика жовтого кольору ( звернутися до 2-3 дітей).

  – Молодці! Лунтик і метелики зраділи, що ви їм допомогли. Але нам час вирушати далі…( музичний супровід).

II.Вихователь: А хто це пасеться на галявинці ? (музичний супровід)   (Баранчик Шон).

Так це він! Наш баранчик приготував для нас цікаві завдання. Подивіться, що є у його відерці (прищіпки). Вони одного кольору? (різного).Баранчик хоче, щоб ми допомогли йому з прищіпок і ось цих фігурок створити картинки.

 Подивіться чого не вистачає у нашого сонечка? (промінчиків).

А у дощової хмаринки? (краплинок). А що повинно рости на галявинці? (травичка).

А що не вистачає квіточці? (пелюсточків).

Вихователь. Давайте миподаруємо сонечку промінчики, хмаринці – краплинки, галявинці – травичку, а квіточці – пелюсточки. Прищіпуємо прищіпки по контуру малюнка .

                   Дидактична гра «Створи картинку »

– Ваня, якого кольору сонечко? Якої форми?

– А де світить сонечко, вгорі чи внизу? Де живе хмаринка? А де росте травичка і квіточки ?

Вихователь. Молодці! Ми дякуємо Баранчику Шону за цікаві завдання,а він вдячний нам за гру і чудові картинки. Вирушаємо далі… (музичний супровід)

III.Вихователь. Довго ми летіли .Не завадило б і на землю спуститись, розім’ятись ( встають ).

З’являється Маша (дорослий).

Маша: Доброго дня, малята. А я тут сиджу, сумую. Добре, що вас зустріла. Давайте пограємося (відео « Весела фізкультхвилинка »).

                   Ох які ви  спритні, справжні спортсмени. Дякую вам, побіжу до Мишка.

Вихователь. Діти сідаємо у  кулю, подорож продовжується (музичний супровід ).

IV.Вихователь. Діти, це справжнє море. Водичка чиста, прозора, дно видно. А хто живе у підводному світі? (рибки).

Вихователь. Ви тільки погляньте! Хто це іде до нас! (під музичний супровід поява Губки Боба). Так це Губка Боб. А що він нам приготував, подивимось?

(Так) Губка Боб хоче  щоб ми погралися водичкою, так як це робить він і його друзі губки.  А тепер візьміть і одним пальчиком доторкніться до водички. Яка вона? Тепла чи холодна? Давайте поплескаємо долонькою по водичці. Що робить водичка?   (хлюпочеться).

Вихователь. Візьміть губку в ручку і занурте в водичку. Витягніть її з водички. Яка стала губка?(волога). Так вона волога, тому що увібрала водичку. А якщо зжати в долоньці губку, яка вона буде? Вологою чи сухою? (сухою).

Вихователь. Молодці! Дуже гарно і старанно сьогодні ми попрацювали і помандрували. Але нам вже час повертатися до садочка. ( музичний супровід)

 Діти підійдіть до мене, бачу у вас веселий, хороший настрій. Напевно сподобалося сьогоднішні пригоди. А на чому ми подорожували? (на повітряній кулі).

Вихователь. А із ким ми зустрічались?

Діти: Із Лунтиком, Баранчиком Шоном, Машею, Губкою Бобом.

Вихователь.Так, і вони приготували гостинці…Ідемо частуватися.

   

Підготувала та провела:

Бевз Тетяна Петрівна, вихователь ясла-садок комбінованого типу №3 «Казка» м.Городок, Хмельницької області.

Залишити відповідь

X