Різне

Конспект заняття для дітей групи раннього віку” Рибки”

Сеннікова Світлана Миколаївна, вихователь групи раннього віку, Д/садок №68, м. Краматорськ, Донецька область.

 

Конспект заняття для дітей групи раннього віку

Тема: Рибки

Мета: поглибити  знання дітей про акваріум ,та його мешканців – рибок.

  • Викликати пізнавальний інтерес до спостереження за акваріумом,рибками. Навчити особливостям догляду за ними.
  • Вміти діяти з предметами,орієнтуватися по аркушу паперу,формувати знання про поняття «круг».
  • При експериментуванні познайомити з  свойствами предметів:тоне ,плаває.
  •  Вміти відщеплювати від великого куска маленьку грудочку.
  • Закріпити основні кольори(червоний,жовтий,синій,зелений).
  • Розвивати мілку моторику рук,координацію рухів.
  • Закріпити навички малювання ватними паличками.
  • Виховувати здоровий інтерес до малювання.
  •  Виховувати дбайливе ставлення до рибок,естетичне почуття.

Хід заняття:

Дітки,сьогодні у нас з вами будуть незвичайні гості.
Вихователь звертає увагу малят на акваріум з рибками.

 

Що за дивний дім такий?
Не простий,а водяний.
Він прозорий,хоч без вікон,
Та красивий, чистий,світлий.
А живуть в нім молодці –
Гарні красені плавці.

Що це таке,малята?(акваріум) А хто живе в акваріумі?(рибки)
                                                             Рибки дуже в нас красиві,
                                                             Кожна з них маленьке диво!
                                                             Подивись,яка вона
                                                             Прудко аж на дно пірна.


– Діти,чи подобаються вам рибки?(так)

– А що вони вміють робити?(плавати,пірнати,махати хвостиком)

– Як плавають рибки?(повільно,швидко)

– Діти,а яка повинна бути вода в акваріумі де живуть рибки?(чиста) Правильно. Тому,воду в акваріумі потрібно міняти,а камінчики та ракушки,які лежать на дні – мити. А щоб наші рибки гарно себе почували і росли їх треба годувати. — – Що ви діти любити їсти? А рибкам така їжа не підходить. Для них є спеціальний риб’ячийкорм,який їм дуже подобається.
Вихователь пропонує погодувати рибок. Дітиспостерігають,як рибки їдять. Вихователь розповідає,що рибок можна годувати і спостерігати за ними.

А гратися,та брати їх до рук можна? А стукати по акваріуму? (ні,їх можна налякати)
Діти,послухайте віршик
                                                              Моя рибка все мовчить,
                                                              Не шумить,і не кричить.
                                                              Я не розумію в чому біда,
                                                              Може їй до ротика потрапила вода?

Дітки,а як ви вважаєте,чи рибки можуть говорити?
 

Мімічна гімнастика
Спробуємо показати,що вміють робити рибки:посміхаються,відкривають і закривають ротик,показують зубки,витягують губи трубочкою.
Молодці діти,ви як справжні рибки.
Діти,а давайте з вами зловимо рибку.
 

«Впіймай рибку»
  В таз з  водою діти опускають руки,і виловлюють собі рибку(пластмасову)
Скільки рибок ти зловив? А ти? А підніміть усі разом рибки,скільки їх у нас?(багато)
Давайте пограємо з рибками!
   

 Д/г «Рибка в озері»
   Перед кожною дитиною круг синього кольору-озеро. Це буде вода для нашої рибки. Пустіть свою рибку у воду-положіть зверху на озеро. Ось рибка поплила у саму середину озера. Потім поплила вліво до травички,а потім вправо до бульбашок. Тепер вирішила рибка поплавати по краю озера,біля берега.

 

Давайте погодуємо нашу рибку спеціальним кормом. Візьміть грудочку пластиліну і відщеплюйте маленькі грудочки,тапригощайте рибку.
Барельєфна ліпка « Корм для рибок»
На озеро біля рибки діти відщеплюють від великого куска грудочки пластиліну-корм.Поки рибка їсть давайте прикрасимо їй озеро – по краю синього кола виложимо красиві мушлі або камінці.

 

Вашим рибкам дуже подобається озеро. Покажіть як рибка плаває.
Пальчикова гра «Рибка»
Рибка плаває у водичці(Дві долоньки разом виконують плавні рухи)
Рибці весело гулять.
Рибко,рибка золотенька,
Хочемо тебе впіймать
.(долоньки зжимаються в кулак)
Рибка спинку вигнула,
Черв’ячка зловила
.(хватательні рухи «щепоткою»)
Рибка хвостиком вільнула,
Швидко, швидко поплила
.(помахати рукою)
Діти,сьогодні я вам пропоную прикрасити рибок. Давайте сядемо за столи,і подивимося яких рибок я вам приготувала. Вони білі,зовсім не красиві. Давайте кольоровими фарбами прикрасимо рибок. У тебе яка фарба?(синя,красна)Малювати ми будемо пальчиками(або ватними паличками)Молодці. Подобаються вам рибки? Тепер вони яскраві і красиві. Якого кольору у тебе рибка?Жовтого. Давайте понесемо рибок у кольоровий акваріум у жовтий-жовтих… Тепер нашим рибкам весело плавати.

 

Ходімо і ми пограємося,станемо у коло і будемо рибками.


Фізкульт.хвилинка «5 маленьких рибок

Маленькі рибки купалися в воді.(імітація рухів)

Перша рибка сказала – пірнати дуже легко (присідає)
Друга рибка сказала –тут глибоко(грозить пальцем)
Третя сказала – я хочу спати(руку ложить під вухо)
Четверта стала замерзати(потерти долонями плечі)
П’ята крикнула тут : тут крокодил(руками імітують пасть крокодила)
Подивиться скоріше щоб не укусив.(діти тікають і розбігаються)

Залишити відповідь