Різне

Конспект  фрагментарної форми роботи  (мовленнєвої хвилинки)  з розвитку мови  для дітей ІІ молодшої групи 

УКРАЇНА 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №49 
КОМБІНОВАНОГО ТИПУ «КАЗКА» 
вул. Б.Хмельницького 8-а, м.Краматорськ, Донецька обл
., 84313, тел.(06264)7-41-49 
Код ЄДРПОУ 35655248, Е-maildestkijsad49@mail.ru 

Конспект 
фрагментарної форми роботи 
(мовленнєвої хвилинки) 
з розвитку мови 
для дітей ІІ молодшої групи 
на тему: 

«ПОДОРОЖ НА ПОТЯЗІ» 

Підготувала: 
Вихователь: 
С.П. Семенкова 

Краматорськ 2016 р. 

Програмний зміст: 

Розвивати інтерес до художнього слова, продовжувати Збагачувати словник дітей словами: «попереду – позаду, зліва – справа, всередині). 
Звукова культура : домагатися правильної вимови шиплячих звуків, а також правильної вимови звукосполученнь («стр», «фр»). Стежити за твердою вимовою губних приголосних (ф,з,х,п). 
Сприяти емоційному розвитку вихованців. Створити в групі веселу, доброзичливу атмосферу. 
Вчити дітей запам'ятовувати невеличкі віршики та виразно їх розповідати. 
ХІД РОБОТИ 
( Гудок потяга) Діти ховаються відносно потяга « Попереду – позаду», «Зліва – справа», «Всередині» 
Вихователь запитує кожну дитину про його місце відносно потяга.(Відповіді дітей) 
Вихователь цікавиться, а де ж поділися вагончики потяга? Пропонує знайти їх. 
Чух – чух, їдемо співаємо 
Вагончики шукаємо 
Ту – ту- ту; гудок почули 
До майстерні ми прибули. 
Тук-тук-тук; ток-ток-ток 
Вибиває молоток 
Вагончиків немає 
Наша подорож триває. 
Чух – чух, їдемо співаємо 
Вагончики шукаємо 
Ту – ту- ту; гудок почули 
У садочок ми прибули 
Шу – шу – шу, чіх – чіх – чіх, 
Чути скрізь дитячий сміх 
До мальберту ми прийшли 
І вагончики знайшли. 

Вихователь: Ось і знайшлися наші вагончики.

Залишити відповідь