УКРАЇНА
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №49
КОМБІНОВАНОГО ТИПУ «КАЗКА»
вул. Б.Хмельницького 8-а, м.Краматорськ, Донецька обл
., 84313, тел.(06264)7-41-49
Код ЄДРПОУ 35655248, Е-maildestkijsad49@mail.ru

Конспект
фрагментарної форми роботи
(мовленнєвої хвилинки)
з розвитку мови
для дітей ІІ молодшої групи
на тему: 

«ПОДОРОЖ НА ПОТЯЗІ» 

Підготувала:
Вихователь:
С.П. Семенкова 

Краматорськ 2016 р.

Програмний зміст: 

Розвивати інтерес до художнього слова, продовжувати Збагачувати словник дітей словами: «попереду – позаду, зліва – справа, всередині).
Звукова культура : домагатися правильної вимови шиплячих звуків, а також правильної вимови звукосполученнь («стр», «фр»). Стежити за твердою вимовою губних приголосних (ф,з,х,п).
Сприяти емоційному розвитку вихованців. Створити в групі веселу, доброзичливу атмосферу.
Вчити дітей запам’ятовувати невеличкі віршики та виразно їх розповідати.
ХІД РОБОТИ 
( Гудок потяга) Діти ховаються відносно потяга « Попереду – позаду», «Зліва – справа», «Всередині»
Вихователь запитує кожну дитину про його місце відносно потяга.(Відповіді дітей)
Вихователь цікавиться, а де ж поділися вагончики потяга? Пропонує знайти їх.
Чух – чух, їдемо співаємо
Вагончики шукаємо
Ту – ту- ту; гудок почули
До майстерні ми прибули.
Тук-тук-тук; ток-ток-ток
Вибиває молоток
Вагончиків немає
Наша подорож триває.
Чух – чух, їдемо співаємо
Вагончики шукаємо
Ту – ту- ту; гудок почули
У садочок ми прибули
Шу – шу – шу, чіх – чіх – чіх,
Чути скрізь дитячий сміх
До мальберту ми прийшли
І вагончики знайшли.

Вихователь: Ось і знайшлися наші вагончики.