Різне

Конспект заняття для молодшої групи “Новорічна пригода” (математика)

Автор: Приходько Ольга Віталіївна, вихователь Приватного дошкільного навчального закладу (ясла-садок) ДЕК-АРТ, м.Харків.

 

Конспект заняття для молодшої групи

Тема: "Новорічна пригода"

Мета: вчити дітей уважно слухати текст, відповідати на питання вихователя, викликати емоції співчуття та взаємодопомоги, закріпити знання дітей про геометричні фігури (коло, квадрат, овал), колір (синій, червоний, жовтий, зелений), виховувати творчі здібності дітей, розвивати пам'ять, мислення, увагу, і культуру поведінки. Створювати атмосферу наступаючого свята.

Матеріали: вірш П. Воронька,  звірі з казки «Рукавичка» (театральні), аудіозапис «Сріблясті сніжинки», скриня з новорічними іграшками накрита покривалом, вирізані сніжинки, штучна ялинка.
Хід заняття
1.Організаційний момент.
Вихователь організовує дітей.
2.Вихователь розповідає вірш про Зиму.
Я зими дитинка, Красуня Сніжинка.

Морозець — то мій татусь,

Дід Мороз — то мій дідусь.

Колисала мене Віхола,

А Зима на щічки дихала.

І тому така я гожа,

На Матінку-Зиму схожа.
3. Бесіда вихователя з дітьми.
- Про що вірш? (Відповіді дітей)
-Що Любить зима? (Відповіді дітей)
- Діти, як ви вважаєте, як звірям взимку в лісі? (Відповіді дітей)
4. Ігрова ситуація
 Несподівано до групи голосно стукають у двері.
 Вихователь: - Ой діти, хто то там стукає.
 Заходять звірі з казки Рукавичка (плачуть).
 Вихователь: - Діти, дивіться, це ж лісові мешканці з казки Рукавичка. У них що щось трапилося. Давайте запитаємо. -Зайчику, Ну ж бо розкажіть що у вас сталося.
Зайчик: - Справа в тому, що скоро в Новий Рік, а наша ялинка не ​​святкова.
Вихователь: - А чому ж? 
Лисичка: - Тому що у нас немає прикрас.
Вовк: - А якщо ялинка не прикрашена , то Новий Рік до нас не прийде.
Ведмідь: А нам так хочеться свята!
Вихователь: Дорогі наші звірята, не плачте, ми з дітлахами  що небудь придумаємо. Діти, допоможемо звірятам прикрасити ялинку?
Діти: Так!
Вихователь: Тоді швидше ставайте в круг, ми з вами докладемо трохи чарівництва. (Серед групи поставлена скриня з іграшками накрита білим покривалом схожа на замет).
Вихователь роздає дітям по дві сніжинки.
5. Діти виконують танцювальні рухи під пісню «Сріблясті сніжинки» (літають, і чаклують навколо скрині).
Вихователь: Ой, як сніжинки наші танцювали і щось тут начаклували. (Вихователь відкриває покривало).
- Діти, подивіться тут скриня! Цікаво, що ж в скрині? (Відкривають скриню - а там іграшки для ялинки).
- Діти, давайте разом з нашими звірятами прикрасимо в лісі ялинку. Але на чому ж ми поїдемо в ліс?
Заєць: А давайте поїдемо на санчатах!
6. Рухлива гра « Санчата»
Діти стають парами одне за одним, і імітують поїздку на санчатах під музичний супровід.
7. Дидактична гра «Прикрась ялинку»
Мета: закріплювати знання дітей про колір (синій, зелений, червоний, жовтий), і форму (круг, овал, квадрат) новорічних іграшок, їх призначення. Розвивати уважність і креативність. Виховувати організованість в грі.

 
Діти дістають зі скрині іграшки називають колір, форму і прикрашають ялинку.

 
Вихователь: Крикнемо дітвора Новому Року Уррраааа!
Звірі: Дякуэмо діти за вашу допомогу, до зустрічі в Новому Році!
Діти повертаються на санчатах в дитячий садок.
8. Підсумок заняття.
- Яка пора року на вулиці? (Відповіді дітей)
- Яке свято ми очікуємо? (Відповіді дітей)
- Хто до нас сьогодні приходив? (Відповіді дітей)
- Що з ними сталося? (Відповіді дітей)
- Як ми їм допомогли?(Відповіді дітей)

 

Залишити відповідь